måndag 22 oktober 2012

Nya örhängen

Har idag kommit på att det faktiskt inte är så länge kvar tills det är jul och det innebär ju en massa pyssel av olika slag och även några julmarknader att vara med på. I dagsläget har jag två julmarknader inbokade och båda är på två dagar, vilket innebär två hela helger med marknader... Jag hoppas ju även att jag ska hitta några fler att vara med på, det är ju riktigt roligt och trevligt det här med att stå på marknad. Och julmarknader är ju lite speciellt, så jag hoppas att det kommer att komma lite snö för att man ska få den där riktiga julkänslan.
Nu kommer ju detta såklart innebära att mycket av min lediga tid framöver måste tillbringas i pysselrummet om jag ska hinna med allt, men det har jag ju inte så mycket emot. 
Håller även på med ett litet annat projekt som tar väldigt mycket tid, men det återkommer jag till när det är klart.

Nu till dagens pyssel.......
Idag så åkte pärlorna fram igen och resultatet blev 9 par örhängen. Det blev verkligen en ordentlig blandning av både jul och sommar tror jag =)
Blommor i pastellfärger och silver, julgranar, snögubbar och änglar.



Det var allt jag hade att visa just nu, men mer kommer en annan dag. 


Önskar alla en trevlig vecka!

Kram Charlotte

Inga kommentarer: