onsdag 31 oktober 2012

En egen webbutik

Då var det dags att berätta vad det är som jag pratat om i tidigare inlägg och vad jag sysslat med ett tag nu.........

Jag har byggt upp en webbutik där jag ska sälja mina och min sambos handgjorda saker. Det har tagit väldigt mycket tid och den är ännu inte helt klar, det finns säkert saker som kommer att ändras och göras om. Sen ska det även läggas in ännu mera artiklar.

Jag skulle bli väldigt glad om ni som läser min blogg ville ge mig lite feedback på min nya butik, både sånt som är bra och dålig, så att man vet vad man ska tänka på.
Jag håller även på att göra en sida på facebook och kommer där att lägga ut en tävling någon gång under nästa vecka, där man kan vinna ett vintrigt armband.

Här hittar ni min webbutik: http://cs-design.storedo.com/


Kram Charlotte

1 kommentar:

Åsalill sa...

Vilken fin webb butik! Grattis, vad kul för dig :)

Allt såg jätte bra ut, det enda jag tänkte på var att vissa bilder hade man velat se lite större om det går att göra, sen var det svårt att se ljusen med cellofanen på, men jag antar att de redan var inslagna innan du fotade dem :)

Lycka till!

Kram
Åsalill