söndag 30 september 2012

Scrap och stämpelmässa i Gävle

Igår var det dags igen för mässa i Gävle. Det är alltid så roligt att besöka denna mässa. I vanlig ordning så blev det ju så klart en hel del shopping och dessutom så får man massor med inspiration, tips och idéer av alla demos som visas.

Här är det jag shoppade:


Det blev en hel del nya dies och stämplar. Sen har jag köpt på mig 2 st "Alcohol Inks" och en "Embossing Creme". Dessa två saker har jag aldrig provat förut, men jag kollade på en demo där man använde dom och kände att detta ville jag pröva. =)

Här hittar ni en artikel i arbetarbladet från gårdagens mässa:
http://arbetarbladet.se/nyheter/gavle/1.5143231-scrapbooking-lockade

Kram Charlotte

1 kommentar:

Åsalill sa...

Vill också gå på mässa! Kanske blir det Uppsala... ;)

Kram
Åsalill