lördag 5 maj 2012

Scrap och stämpelmässa i Gävle

Då har det åter igen varit mässa i Gävle. Måste säga att detta verkligen är en trevlig utflykt att göra 2 ggr/år. Man får massor med inspiration av alla demos som visas och sen blir det ju en hel del handlat också, det är ju lite trevligare när man kan se alla saker i verkligheten än när man bara sitter framför datorn och beställer från olika webbutiker. Idag hade jag med mig Åsa (http://asalill.blogspot.se/), min svägerska Maria och självklart min snälla sambo som ställer upp som chaufför.

Här är ett par bilder på dagens shopping:


Några cardstock i olika färger
Lite blandade mönstrade papper
4 förpackningar halvpärlor
3 st distressdynor
En förpackning ink blending foam
Promarker pennor "spring 2012"
2 st flexmarkers
Fotohörn i metall och trä



5 st stämplar från magnolia
3 st stämplar från bildmålarna
Ett ark ez-foam
En flaska gesso
Dies från magnolia, nellie snellen och Cheery lynn
Massor med rosor och andra blommor
Pärltråd i två olika färger

Tror det var allt.....

Tack Åsa, Maria och Patric för en trevlig dag!
Dags att spara pengar nu och ladda för en ny mässa i höst.

Kram Charlotte

1 kommentar:

Åsalill sa...

Oj vad mycket grejer det blev inhandlat för dig! Fast min hög såg nog likadan ut :)

Det var en riktigt rolig dag och massor med inspiration från demosen. Måste få till det där med att binda ihop blomarrangemangen. Det såg så snyggt ut. Tack för en mycket trevlig dag. Pysselträff snart. Måste testa gesson ;)Kram Åsalill