måndag 9 januari 2012

Idag har jag plockat, sorterat och rensat.... Känns som att det kommer att ta en evighet innan mitt pysselrum kommer att se ut och vara som jag vill... Men jag inbillar mig att det är värt varenda minut av sorterande och städande för att underlätta för allt pysslande sen....
När varje sak har sin plats så blir det ju så mycket enklare att hitta allting och sen lägga tillbaka sakerna igen.....

Här kommer ett par bilder från hur det ser ut just nu i rummet:


Det kommer nog att bli mycket flyttande fram och tillbaka på alla saker innan jag är helt nöjd, men det får väl ta den tid det tar... Det ska ju både vara praktiskt och se lite snyggt ut också :-)

Det finns fortfarande många förvaringslösningar som jag inte är helt nöjd med, så har ni några bra idéer eller kanske några länkar till sidor med bra förvaringslösningar, tips och idéer så tar jag väldigt tacksamt emot dessa tips...


Kram Charlotte

1 kommentar:

Åsalill sa...

Det ser ju fint ut det där! Det blir så snyggt när man får ordning och reda på allting. Ser framemot att se när allt är klart. Hoppas du fixar en plats vid skrivbordet för en pysselkompis ;)

Kram
Åsalill