tisdag 8 november 2011

Vita lådor till mina kort

Jag måste bara få visa dessa två lådor som min gulliga sambo har snickrat till mig.
Jag hittade en större variant på dessa lådor och sa att ungefär såna skulle jag vilja ha till mina kort :-) Gillar den där lite vita och lantliga stilen, även om det mesta här hemma är modernt...
Om jag bara fixade fram måtten på lådorna så skulle han fixa det.

Så här blev dom:

Den ena lådan passar för kort i måtten 15x15 och den mindre är tänkt till kort i A6 storlek. Det är även en tredje låda på gång som jag ska ha mina flaskkort i. Är sååå nöjd med dessa lådor :-)

Kram Charlotte

2 kommentarer:

Tesa sa...

Jättefina!
Tack för ditt avtryck, betyder mycket:)

Kram Tesa

Åsalill sa...

Riktigt fina lådor. Jag vill också ha en snickare... ;)
Kram
Åsalill