onsdag 30 november 2011

Lite blandat pyssel....

Nu var det längesen jag uppdaterade här på bloggen, men jag har absolut inte legat på latsidan... Jag har helt enkelt inte haft tid... Varenda minut som inte går till arbete eller hushållssysslor ägnas åt pyssel just nu... Till helgen är det nämligen dags för julmarknad på norra berget här i Sundsvall, det är både lördag och söndag... Längtar verkligen eftersom att det brukar vara så roligt och mysigt (hoppas det kommer lite snö bara)... Det här blir 3:e året som jag är med på just den marknaden...

Så som ni kanske förstår så är det då fullt upp just nu... Det pysslas både med papper och pärlor, det är kort, smycken och lite annat som ska skapas.... Hade även en massa nya roliga idéer, men dom hinns dessvärre inte med till denna helg. Får se om jag hinner göra några av mina nya idéer till nästa helg då det är julmarknad i Galtström.

Idag tänkte jag visa några av min sambos projekt som ska säljas till helgen:

Här är en ljuslampett för värmeljus som ska hängas på väggen. Hjärtat som sitter på är tillverkat av ek, den går även att få med vitt hjärta.


Här är lite blandade kylskåpsmagneter som både jag och min sambo har gjort.


Tänkte även att jag skulle bjuda på lite bilder av vårat adventspyssel här hemma också:



Kram Charlotte

1 kommentar:

Åsalill sa...

Vilka fina grejer du ska sälja. Gillar magneterna jättemycket! Och lampetten var hur fin som helst. Duktig sambo du har!

Det ska bli jättekul på marknaden. Hoppas det blir bra väder.

Vad fint du har julpyntat. Jag har inte hunnit så mycket än...Förhoppningsvis får man mer tid efter helgen ;)

Kram
Åsalill