onsdag 2 november 2011

Flaskkort

Nu i november hade jag tänkt att försöka blogga mest varje dag... Får väl se hur det går...
I alla fall så är produktionen till årets julmarknader i full gång och nu har jag 2 marknader inbokade. Norraberget den 3-4/12 och sen Galtström den 10/12. Får väl se om det blir någon fler, men eftersom att jag jobbar 3 av 4 helger så räcker inte riktigt tiden till. Har ju inte möjlighet att ta ledigt varje helg heller....


Nu till dagens alster..... Ett flaskkort... Dessa är väldigt roliga att göra, sen är dom ju rätt fina att sätta på en flaska som man ska ge bort.
Stämpel är som vanligt målad med promarkers, vet dessvärre inte märket på den eftersom den är lånad av min vän Åsa.
Papperet är ett gammalt som jag hittat i mina gömmor, men har för mig att det kan vara från panduro. Sen har jag dekorerat med lite blommor och halvpärlor.


Det var allt för idag!
Kram Charlotte

1 kommentar:

Åsalill sa...

Jättegulligt flaskkort. Jag tyckte jag kände igen stämpeln ;) Det var ju den jag köpte i New York - i stämpelbutiken full med trästämplar! Kul att du fick till ett kort med den!

Kram
Åsalill