måndag 3 oktober 2011

Mässa i Gävle

I lördags så var jag, Åsa och Susanne till Gävle på scrap och stämpelmässa. Även min sambo var med, som var snäll och körde oss dit :-)
Dessa mässor är så roliga att gå på, dom brukar vara 2 gånger/år, en på våren och en på hösten och jag brukar försöka åka varje gång. Det finns ju inget sånt här i trakterna runt Sundsvall, så då får man ju passa på när det händer något inom en radie för en dagstur.
Man får en hel del inspiration och sen så blir det ju en del shoppat också. Vissa saker som jag köpte testade jag redan på lördagkväll när jag kom hem :-)

Här ser ni vad jag handlade:

Svart, vit och röd cardstock
Core'dinations Cardstock
Massor med pappersrosor och några andra blommor
En turkos och en vit/silver stickles
3 promarker pennor
3 ark med halvpärlor
En kantstans från martha stewert
En förpackning med 4 st glimmermist

4 st stämplar från Crafty individuals
1 embossingfolder
2 Nellie Snellen dies
1 flourish die från cheery lynn designs


Som ni ser så blev det en hel del saker :-) Så den här veckan blir det lite pysslande, så jag kan prova alla mina nya saker. Fick ju lite inspiration efter mässan.

Kram Charlotte


Inga kommentarer: