torsdag 4 augusti 2011

Längesen jag skrev nåt...



Vart tar dagarna vägen...? Det är ju mer än en månad sen jag bloggade sist... Juli månad bara försvann, jag jobbade ju förstås väldigt mycket och sen var jag bortrest i 1,5 vecka...
Hur som helst så har jag även hunnit med lite pyssel och en massa pysselshopping i Stockholm.

Först ut ett kort som jag gjorde till min sambos kusin som fyllde 30:


Här är framsidan. Ett väldigt enkelt kort, vill ju inte ha förmycket blommor och saker när det är till en kille. Vet inte hur bra det syns, men jag provade att använda crackle accents på dom utstansade bokstäverna för att få en lite rolig effekt.
Nere i det högra hörnet har jag stansat ut "30", men dom gömmer sig lite fint och syns inte förrän man viker upp kortet...

Här är kortet öppnat och då ser man siffrorna och delar av insidan.


Här är ett bröllopskort som jag fick en beställning på:
Även det här bröllopskortet blev ett trappstegskort. Tycker att dom är väldigt roliga att göra, det blir ju flera delar som ska dekoreras och man får tänka till lite...

Här är en närbild på själva trappstegen och hur jag har dekorerat dessa.


Det var allt för nu... Har 4 st grattiskort som ska göras här i augusti och tänkte försöka återkomma ganska snart med en bild på det jag shoppade i Stockholm.

Önskar alla en trevlig helg!

Själv ska jag försöka njuta av dom sista semesterdagarna, för på måndag börjar arbetet igen.

Kram Charlotte

1 kommentar:

Åsalill sa...

Vilka fina kort. Rolig vikning på det första. Jag vill jätte gärna se vad du shoppade i Stockholm ;) Dagarna går verkligen fort. Vi som skulle pyssla den här veckan!! Kram Åsalill