onsdag 15 juni 2011

Lite shopping

Lite pysselshopping från GeKås i Ullared:

Här är en förpackning med 48 st mönstrade papper, lite wellpapp i blandade färger och storlekar, en förpackning med röda papper i olika former och nyanser och en ask med blandade chipboard.


På denna bild är det 3 förpackningar med blandade dekorationer, sen lite band, satinrosor, stämplar och 3D stickers.

Med andra ord.... Massor av roliga saker att pyssla med :-)



Förra veckan fick jag även hem lite roliga stämplar från bildmålarna (bild kommer en annan dag). Sen väntar jag även på en Scor pal som jag beställt och magnolias sommar stämpelkit som jag fick av min gulliga sambo när jag fyllde år.

Längtar väldigt mycket tills jag får min scor pal för just nu har jag snöat in helt på roliga kortvikningar... Har provat att göra både teljuskort (bild finns längre ner i bloggen), tri shutter card och Stair step fold kort. Det är ju bara hur roligt som helst :-)

Om det är någon som har några bra och roliga tips och länkar till olika kortvikningar så får ni väldigt gärna lämna en lite kommentar med dessa :-)

Kram Charlotte

Inga kommentarer: