söndag 19 juni 2011

Lite mer shopping...

I torsdags så kom ju då min efterlängtade scor pal.... Kan ju säga att den var så bra som jag hade hoppats på... Det blev ju så enkelt när jag inte behövde sitta med linjal och penna och markera ut och rita streck osv.
Självklart slank det ju ner lite annat också i varukorgen....

Förutom en scor pal så blev det ett ark med beige/bruna halvpärlor, en flaska crackle accents och en cuttlebug embossing folder.


Här är stämplarna som jag beställde från bildmålarna för ca 2 veckor sen.


Det var väl allt just nu... Ska försöka lägga in lite bilder på alla kort som jag håller på med också. Jag har ett kort som är klart och levererades till mottagaren igår, men sen har jag tre kort som är halvfärdiga + att jag har ett grattiskort och två bröllopskort som ska göras. Sen kanske man skulle ha hitta på något roligt att ta med sig på midsommar också... Oj, oj, oj.... Det blev mycket det här.... Måste ju hinna med och jobba också.... Kanske borde prova att inte spendera så mycket tid vid datorn så hinner jag nog med mig...

Önskar alla en bra vecka!

Kram Charlotte

Inga kommentarer: