fredag 18 april 2008

MHV - April

På pyssel.net är jag med på nåt som heter MHV (Min Hemliga Vän). Det är en swapp, där man ska skicka ett paket till en vän, som man får tilldelad. Personen får inte veta vem den fått ifrån förän alla har fått sina paket, då avslöjar man vem man skickat till.







Här är mitt helt underbara paketet som jag fick:




Det är 2 st PM-pennor, "pastel green" och "pastel blue", sen är det två stämplar, en med "strandraggarfiluren" och en med texten "vänner".

Om min hemliga vän skulle se det här, så vill jag bara säga TACK för ett helt underbart paket!

1 kommentar:

Anonym sa...

Stämpelbodens DT var här å spanade!
Kolla in vår inspirationsblogg om du vill veta vad vi spanar efter...
http://stampelbodens.blogg.se/
Kram Yoli
Ps. Vi har fått in helt nya stämplar också...