onsdag 26 mars 2008

Det börjar bli lite ordning...

Här är lite nya bilder från mitt pysselrum. Det börjar bli lite mer ordning nu, men än finns det mycket kvar att göra. När jag har valt färger till mitt rum, så har jag utgått ifrån Basic Greys "Scarlet's Letter Collection". Jag tycker att den serien är helt underbar.
Här är en länk: http://www.basicgrey.com/catalog/medium.php?cPath=64&osCsid=3df6f5633b8b03e3661ae180912d6a3c som visar hur den ser ut.
Detta är nog det jag är mest nöjd över just nu. Mina tavellister och mina minibyråer som jag har målat i samma olivgröna färg som fondväggen. Minibyråerna ska jag sedan altra när jag får tid.


Här är våran bokhylla, som vi tidigare hade i vardagsrummet. Men när vi flyttade så fick den inte riktigt plats i vårat nya vardagsrum. (vilket var tur för mig, för här ryms det mycket :-) )






7 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket fint pysselrum du har. Själv har jag mitt pysselrum i sovrummet. Älskar ochså "Scarlet's Letter Collection" min favirit är Love letter. //Malo -Sundsvall (pysselforum)

Anonym sa...

vilket fint pysselrum, själv ska jag snart få inreda mitt eget :) jättevackra färger du valt.

// Krumeluran

maybe*mej sa...

Detta blir ju superbra. Härlig grön färg.
/maybemej

Anonym sa...

Vilket fint pysselrum, så organiserat och välstädat (så ser inte mitt ut) önskar att jag kunde ha det så :)
Jättefina kort du gör!

Anonym sa...

Vilket härligt pysselrum du har fått! / Elin

Anonym sa...

jätte fin scraprum du har fått.. har med eget krypin sen 2 månader tebax men jag fundrar på att göra om ! känns som man måste bo in sig lite innan man vet exakt hur man vill ha det !! trevlig helg..

Li@n sa...

Åhh...jättefint, vad roligt det måste kännas att skapa när du har så fint omkring dig. Det komiska var att nu efter att gubben och jag målat i källaren så satte jag mig för att få lite inspiration. Ja vad ser jag när jag kikar in till dig för första gången?? Gissa vad vi gjort..målat väggarna vita och fondväggen grön ;oD jag tror att det är en bra skaparfärg.
Kram